visste du att..

... Jag är beroende av min mobil? klarar mig seriöst inte en dag utan den. Måste kolla den jämt.
 
...Mina favoritbloggar är www.nellieberntsson.se och www.linnolsson.se? Blir som glad och pushad av att läsa deras bloggar.
 
...När jag var liten lekte jag alltid med käpp- och lufthästar?
 
...Jag har haft väldigt lätt för mig att hitta medryttarhästar? 
 
...Jag älskar att läsa? Jag kan sitta i timmar med bra böcker och läsa en efter en efter en tills jag blir så trött att jag till slut somnar med huvudet i en bok haha.
 
...jag lätt blir lite väldigt rastlös om jag inte har nåt att göra?
 
...jag är helt besatt av tv-serier? Jag laddar ner flera säsonger av olika serier och sen kan jag se 15 episodes på en dag..
 
...Jag älskar att tidsinställa? Det blir liksom sinnesfrid när man vet att ni inte sitter där och väntar. Annars blir det lätt at jag kommer hem och ba "hm.. juste, 200 bloggläsare som väntar sig inlägg innan jag kan dö på sängen.."
 
...Jag tycker att det är lite läskigt att jag knappt vet något om er medans ni vet nästan allt om mig och vad som rör sig i mitt huvud.
 
...Jag har alltid lite komplex över min sits. Både i hoppning och dressyr.
 


 
 

Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0