vi frossar lite i träns också!

Som ni har märkt är jag helt galen i utrustning just nu. Jag antar att det går över om ett tag men vänta er lite prylinlägg här framöver. Den här gången har jag spanat in träns: 
 

Det som gör hela tränset är pannband och nosgrimma, så vi fokuserar på det helt enkelt!
 
Färgfodrat träns kan vara fint på rätt häst om det är en fin färg. Vita och svarta B-ponnysar passar väldigt bra i alla färger men råkar man ha en stor ponny eller en lite svårmatchad färg på häst så tycker jag att vitfodrat är riktigt fint! 
 
Pullarnosgrimmor ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Här är två favoriter:
 
I dressyren tycker jag att det är väldigt snyggt med aachenträns.  De kan lätt bli tråkiga så en snygg outfit i övrigt spelar stor roll! Men här är två snygga varianter:
 
Sen remontträns som kan vara snyggt i både hoppning och dressyr. Kan också lätt bli tråkiga men jag skulle sätta på ett färgat blingpannband!
 
Vad gillar ni för träns? :)

Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0