ut och myste i skogen idag!

Inget speciellt, men mysigt! Han var riktigt pigg och glad och väldigt mjuk att rida. Vi skrittade mycket så jag jobbade med formen och bjudningen där. Det blev väldigt bra då han behöll det i galoppen sen trots att han nog egentligen ville springa fort! På Torsdag blir det markarbete, väldigt välbehövligt!
 


Kilberry Jumping Jack <3

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: agnes

FIna! :)

2012-09-12 @ 19:25:14
Postat av: agnes

FIna! :)

2012-09-12 @ 19:25:20
Postat av: moa

Jätte fin blogg du har :) kolla gärna in min blogg och skriv vad du tycker :) Skulle du vilja länka min blogg så kan jag länka din på min blogg om du vill :) <3 :P

2012-09-14 @ 12:40:03
URL: http://moaahlen.blogg.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0