The typical Emma.

..jag får typ panik om jag inte får hålla på och pilla med min älskade iPhone.
 
..Jag går undan om jag är obekväm med människorna runt omkring mig. 
 
..Jag har extremt lätt för att rodna. Kan rodna helt utan anledning egentligen. Skitjobbigt!
 
..Jag har alltid på mig linnen. Känner mig sjukt obekväm med t-shirt, så det har jag bara hemma.
 
..Jag är grym på att slösa pengar på onödiga saker. Inte en bra egenskap haha!
 
..Jag litar bara på vissa vänner som jag känner mig helt säker med. Sen kan det ändras på ett trollslag och då ångrar jag allt jag sagt till den personen.
 
..Jag har skilda föräldrar och flyttar varannan vecka, trots det suger jag på att packa. Glömmer alltid nånting. Spelar ingen roll om jag ska packa till tävling, utlandsresa, sova hos kompis, skolan osv. 
 
..Jag hatar att ha fel och även fast jag är väl medveten om att jag har fel så kan jag inte erkänna det.
 
..Jag äter hela tiden och är jämt hungrig.
 
 
 

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Wilma

Oherreguuud allt stämde in på mig :o hahaha vi är lika! :)

Svar: hahah vad läskigt ;)<3
Emma Sandström

2012-09-27 @ 20:16:40
URL: http://sabybarnen.blogg.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0