Svar på frågestund del 1

Fortsätt skriva frågor om ni har några, del 2 kommer snart så skynda!
 
Hur lång är du? 
Ca 164 cm.

Vad vill du gå för linje på gymnasiet? 
Något roligt. Egentligen Naturvetenskap, men jag vet inte riktigt just nu faktiskt!

Varför började du just med ridning? 
Min morfartog med mig till ridskolans ponnyrundor och nånstans efter att jag klappat hästen var jag fast haha!

Hur länge vill du rida ponny? 
Jag vill tävla ponny tills jag är 18 och tänker absolut inte skynda upp till storhäst, snarare tvärtom. Sen vill jag jättegärna utbilda unghästar efter jag fyllt 18.

Lite this or that 
Ponny/storhäst 
Hööks/horze 
Hoppning/dressyr 
A/b-ponny 
C/d-ponny 
Tävling/träning 
Mörk blå outfit/ljus blå 
Sto/valack 

Vad heter dina allra närmaste vänner? :)
Har många nära vänner, men har väldigt svårt för att lita på människor som nån gång fått mig att tvivla. Men min allra närmsta är Kickan <3

Kommer du skaffa en till medryttarhäst, eller fortsätter du med Jack?
Som det ser ut just nu blir det bara Jack, hoppas bara att vi har tillräckligt med tid kvar..

Är du fortfarande skötare på Sannie?'
Honestly, nej. Jag står inte och ryktar Sannie i två timmar dagligen längre. Jag älskar henne otroligt mycket, har/kommer aldrig älska en häst som jag älskar Sannie. Sen kommer jag självklart åka till henne varenda lediga sekund i princip. Men nånting får mig att känna att jag inte är lika välkommen på ridskolan och ens i närheten av Sannie.

Är Nea skötare/medryttare på
 
 
 
 

Är Nea skötare/medryttare på Sannie?
Hon rider Sannie tre dagar i veckan.
 
Hur många schabrak har du?
6 stycken haha! Ett rosa, ett svart, ett ljusblått, två vita och ett grönt.
döööör vad fult det blev hahaha! Det gröna ser inte riktiiiiigt ut så men whattevvah!
 
Hur många träns har du?
2, ett pullar till Jack och ett aachen till Sannie.
 
Vad är ditt favoritmärke på..
 
Schabrak: Scapa ofc.
Kavaj: Animo/Spooks
Ridbyxor: Whitaker/Gpa
Jackor: Kingsland
Träns: Dyon.
Stövlar: Mountain horse/Tretorn.
 
Vad är dina mål med Jack?
Att kunna nolla LC  till våren och kunna hoppa LB på träning. Sen såklart att få flyt i ridningen och att lära känna varandra bättre.
 
Tog bara dessa frågor nu men vill inte att inlägget ska bli förlångt ;)

 

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Lovis

Varför skulle du och Jack inte ha mycket tid kvar?

Svar: För ett tag sen såg det ut som att han skulle bli såld och jag skaffa medryttarhäst lite närmre, men det är inte aktuellt längre ;)
Emma Sandström

2012-09-20 @ 10:59:47

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0