Shit vinterkänslor!

Hösten har precis börjat och jag längtar redan till vintern! Även fast det kommer bli kallare så FINNS inget som är mysigare än att titta ut genom fönstren bakom de röda julgardinerna och adventsljusstaken och se hur snön dalar i skymningen. Ååh längtar! Eller tänk er en härlig galopp barbacka genom snön iklädd OnePiece, raggsockor och såklart en fluffig puffig fjällrävenjacka. Det var vardag med Pajazzo! Shit vad jag saknar min lilla kottbolle.. ❤

Det finns ju såklart jobbiga saker med vintern. Det jobbigaste tycker jag är att man bylsar på sig med halva garderoben och ändå fryser man så fort man kommer ut, men när man sen kommer in så blir man så varm att man dör. Lite feberkänsla helt enkelt. Sen att SL inte har en chans mot vädret. ALLTID inställda tåg och bussar och de som väl går verkar inte ens veta att det finns en tidtabell att gå efter.

Ja så jag ser väl både fram mot vintern samtidigt som jag inte gör det. Men om jag inte tittar ut så känns det som att det ÄR snö ute. När jag drog upp persiennerna imorse så trodde jag seriöst att det skulle vara ett vitt täcke över alla hus och allt haha!


Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Amanda

Jätte fin blogg! :)

2012-09-15 @ 20:28:41
URL: http://muffz.blogg.se
Postat av: saga

Grymt fin blogg! ♥ Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar också :)

2012-09-15 @ 22:29:56
URL: http://saganilssons.blogg.se
Postat av: kung :D

Varför uppdaterar du inget ? Förut gjorde du det men nu är det typ 2 grr per dag? Kom igen! Du tappar läsare<3

2012-09-16 @ 19:11:26

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0