Shit vad jag saknar..

..att rida ensam i stora ridhuset och trimma dressyr på Pajazzo en sen fredagkväll med musik i lurarna och ett brett leende på läpparna.

..att rida barbacka på min älskade prinsessas rygg. Känna hur jag kommer åt henne mer och mer.

..att åka till ridskolan en lördag och träffa massa kompisar.

..att vara på Ensta och hitta på sjukt galna grejer. Att känna friheten att kunna göra vad jag vill inom vissa ramar.

..att vara på ridskolan. På sätt och vis i alla fall. Känslan av att vara duktig och behövd hela tiden. Så fort man lämnar ridskolan så tappar man allt man har byggt upp. All respekt, alla vänner, allt man hade som ridskoleryttare får man lämna på ridskolan när man ger sig ut i den riktiga hästvärlden.

..att lycka var att få gå med Sannie en sväng i skogen. Det är det fortfarande men det känns som att det aldrig skulle kunna hända längre.


Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Agnes

Pajazzo står väll på Karlshems nu? För min kompis var där på ridläger och hon fick honom! Fast nu säger hon att han stavas "Pajasso". Men hon tyckte han var jättebra! :) Och Indigo står typ där också!

Svar: Det är Aud som äger både honom och Karlshem, men jag tror att han är uthyrd igen. Hennes hästar står ju bara hos henne på sommrarna sen hyrs dom ut resten av året. Såvitt jag vet stavas han med Z, det är iaf vad hans förra fodervärd sa :)
Emma Sandström

2012-09-21 @ 06:46:34
Postat av: Wilma

Åhhhh saknar våra utritter :')

Svar: ÅÅÅh jag ocksååå!!
Emma Sandström

2012-09-21 @ 21:00:29
URL: http://sabybarnen.blogg.se
Postat av: Nette

Gud vilka härliga/ fina bilder! :O ♥

Svar: Taack! <3
Emma Sandström

2012-09-21 @ 21:02:15
URL: http://stallflickornas.blogg.se
Postat av: Ella

Hej,
Fin blogg och fina bilder.
Klicka gärna in på min blogg när du får tid över :)

2012-09-22 @ 20:02:20
URL: http://teametella.blogspot.se/

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0