Roo bilder, del 1

Det är antagligen inte jag som fotat alla bilder, men jag har ingen aning om vilka jag fotat och inte. 
Vill du ta någon bild på dig själv är det helt okej, så länge du länkar min blogg där du lägger upp bilden!
Alice och Evita
 
Tora och Milo
 
Angelica och Amy
 
Andrea och Bruno

Ebba och Rommy
 
Jossan och Gilbert
 
Wilma och Mirre....
 
 
 

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Ebba

Jätte fina bilder Emma :) Kan du skicka några av dom bilderna som du har av mig skulle det vara super snällt, KRAM//Ebba

Svar: Självklart! Skickar så fort jag får lite tid över ;)
Emma Sandström

2012-09-27 @ 18:33:11
Postat av: Angelica

Haha jag orkar inte... :D
Har du fler bilder så får du gärna skicka de! <3

2012-09-29 @ 18:28:25
URL: http://stockbytjejer.blogg.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0