Ridpasset i torsdags kan vi bara dra ett sträck över.

Det gick verkligen inte bra. Han ville inte fram och höll på och kickade när jag skulle sitta upp. Jättedrygt. Visserligen brukar han vara seg och så men det här var verkligen inte som vanligt. Det kändes som att han sprang i lera upp till knäna. Men Tilde fick sitta upp en stund för att få lite fart på han så skrittade kg fina revansch så länge. Men Jack ville fortfarande inte riktigt fram. Vi testade att gå ut i skogen en sväng för nu var jag orolig att han hade ont, men som tur var så vart han vääldigt fin i skogen haha! Vi gick in på ridbanan igen så galopperade jag ett par varv innan jag skrittade av och det gick mycket bättre! Men jag hoppas på att han känns bättre idag.


Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0