Ponnysar som legat mig varmt om hjärtat genom tiden:

Tekla
Min första favoritponny. En liten a-ponny som stod på ridskolan för rätt länge sen. Sjukt gullig men väldigt grinig. Enda gångerna jag såg henne riktigt snäll var med morfar, men alla djur älskar morfar!
 
 
Snobben
När Tekla sålts fick jag rida Snobben väldigt mycket. Han gav mig självförtroende och jag har lärt mig väldigt mycket grunder på honom. Rolig att hoppa och väldigt duktig, han har ju trots allt gått SM för en herrans massa år sen ;)
 
 
Asterix
En hyfsat ung och osäker ponny som stod på ridskolan för fyra-fem år sen. Fick aldrig rida honom men han såg väldigt rolig ut. Kommer nog alltid minnas honom då han var min första sköthäst. Vi hade lite kämpigt men det var en sån speciell känsla när man precis blivit skötare, man trodde att man hade ansvar och sånt haha.
 
 
Apple Indigo
Ungefär samtidigt som jag skötte Asterix fick jag rida Indigo en del. Åh vad jag tyckte att han var rolig!
 
 
Tia
om jag hade ridit kvar på ridskolan hade jag gärna velat fortsätta rida Tia, som jag fick rida ganska mycket på slutet. Koffeinponnyn kallas hon, vilket stämmer väldigt bra! Riktigt go och glad i hoppningen, där det kan gå riktigt fort!
 
bilderna är lånade från www.ubrf.webs.com där kan ni kika in och se ungdomssektionens hemsida!
 

Detta är alltså gamla favoriter ni inte fått se här tidigare!

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: agnes

Ååå, Tekla! Hon var min första favvoponny och den första jag red på i ubrf!

2012-09-12 @ 10:40:58
Postat av: Moa Holst

- Beställa Design (GRATIS)
- Design Tips

Är det något av det ovan (↑) som du är intresserad av? Kolla in min nystartade design blogg där det kommer upp tips och mycket mer om design!

/ Moa

2012-09-12 @ 19:47:16
URL: http://bymlh.blogg.se/

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0