Och så gick det med tidsinställningen..

Hahah liiiiite för degig i huvet för att få ner nåt bra på papper. Det blir bara halvklara inlägg utan röd tråd som jag själv knappt förstår mig på. Men jag tar nya tag på bussen/tåget till skolan imorn! Skoldagen inleds med en idrottslektion, uuusch och fy för det. Idrott är verkligen inte mitt favoritämne! Men när jag plågat mig igenom skoldagen så bär det av mot stallet. Dressyr med Jack står på schemat.

Men nu är det bäst att jag börjar dra mig mot sängen om jag ska orka upp klockan 6 imorn :/


Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Elin

Hej, just nu har jag this or that frågor på bloggen!
Ifall du frågar några this ord that frågor..så får du en länkning av din blogg! :) Och jag har runt 60 läsare per dag. Så om du vill ha mer läsare klicka in på min blogg och fråga!

Ps: Fin blogg!
Kram

2012-09-13 @ 10:22:09
URL: http://ehecktor.blogg.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0