Mys på stan med grymma brudar!

Eftermiddagen spenderades med Lisa ooch Lara från min klass. Vi flummade runt på stan och hade en riktigt kul. Vi lunchade på Donken och snackade om allt och inget.  Sen bar det vidare ut på stan haha. Vi gick in på Buttericks och provade masker och annat roligt. Vi svängde förbi bästa iPhoneskalbutiken evvah! Ruskigt snygga skal, alla för 60:-/st. Fick sjuk beslutsångest men köpte två  jättefina skal, hur nöjd som helst! Sen åkte vi tååååg hahah!  Nä men jag gick av i Spånga och åkte med Mami hem.
Har bara mobilbilder, hoppas ni kan leva med det ;)
 
Nu sitter jag här och ska försöka få lite idéer att göra tidsinställda av. Men det blir väl lite google för att få  inspiration, annars får ni mer än GÄRNA hjälpa till haha! Era kommentarer och mejl uppskattas alltid, både positiva, konstruktiva och negativa. Allt för att bloggen ska bli så bra som möjligt!

Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0