min framtidsdröm

När jag har fyllt arton och har pluggat klart och skaffat jobb så jag har lite cashflow vill jag köpa en ungponny. Det kan såklart bli ett par år efter arton, det vet jag ju inte. Men en ungponny vill jag definitivt köpa nån gång om jag fortfarande har längden inne. Jag vill utbilda den själv och börja tävla den lite och när jag så småningom känner mig klar med den, sälja vidare och gå över till storhäst. Men jag älskar att rida ponny eftersom det känns tryggt men ändå utmanade, så jag tror att det skulle vara grymt! Och om 3,5 år är jag (förhoppningsvis) både tillräckligt duktig och säker för att kunna ta en ponny från 0-100. Sen vet man aldrig vad som händer på vägen, men skulle jag nu spika min framtid i sten skulle det se ut såhär.
 


 
Jag vill skapa mig ett namn inom ridsporten. Jag vill bli nån att räkna med. Jag vill ha en karriär inom sporten jag brinner lever för. Och man måste börja nånstans!
 
 
 

Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0