Me <3 My little pony rosa

Det finns inget jag hellre tittar på än rosa schabrak. Egentligen så har jag absolut inga planer på att spendera månadspengen på rosa schabrak, men vanan sitter väl i sen jag red Sannie. Här är några väl utvalda favvisar:
 
Riktigt fint HV Polo:
 
 
Neonrosa Lamicell:
 
Världens finaste schabrak ever (det här kommer någon gång införskaffas) Rosa Scapa Sports:
 
Och såklart GG:
 
 

Sen lite annat rosa smått och gott:
 
Vill så himla gärna ha Soft Up/Free Jump men det går min plånbok aldrig med på..:
 
Ett rosafärgat swarovski pannband skulle väl inte sitta fel ;)
 
Den dan jag köperhäst kommer det garanterat hänga både rosa krubba och vattenhink i boxen!
 
Finns inte mycket jag skulle banga för en rosafodrad Animo. Helst svart ;)
 
 
Vad tycker ni om Rosa?
 

Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0