lite random bilder jaaoo

Har tråkigt så jag redigerar lite olika bilder på olika saker! Eller ja, olika hästar ;)
 

Jag, Klara och Nea mötte en massa islänningar ute i skogen och här är en av dom. Fatta lyyx att kunna vara sådär lång på sin häst utan att det är nåt fel med det!

Bästa Alice och Denise <3
 

Hoppas du blir lycklig nu Nea!
 
Mandis och Månis!
 

Första gången nya kameran användes till att fota hästar.
Dessa står uppe vid livgardet i Kungsängen.
 

Världens grymmaste tog såklart med en blågul hem från Ågesta!
 
Och vi avslutar med Hugo som (vanligt) fular sig lite!
 
 
 
 
 

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Linnea

Rack Emma <3 du är bäst efter mia såklarat men tack

2012-09-02 @ 15:06:10
Postat av: Alice

Haha vad mörkt mitt hår var;)

2012-09-02 @ 15:49:31
Postat av: Alva

Hej! Grymt fin blogg du har :D Om du vill så kan du gärna kolla in min blogg så blir jag jätteglad :)
Kommentera gärna ;) !

Allt bra annars ? ♥

2012-09-03 @ 08:51:00
URL: http://alvapyk.blogg.se
Postat av: Agnes!

Grymt fina bilder! Du är jätteduktig!

2012-09-04 @ 21:23:04

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0