Listan: En låt som påminner om en häst du älskar

Den här låten säger allt om alla känslor vad gäller Sannie. Det är som att nån satt ord på hur jag känner!
När allt kändes som värst satte jag mig hos Sannie med denna låt i öronen och lät mig själv vara svag och tårarna fick rinna. Varje gång jag var ute med Sannie var det den här låten vi lyssnade på. Precis som varje gång jag red henne nynnade jag denna låt. Och när nån sa eller gjorde nåt om oss som sved så lät jag texten rulla om och om igen i huvudet. Den har många gånger fått mig att orka fortsätta.
 
"But I don't care what they say, I'm in love with you.
They try to pull me away but they don't the truth"
 

Det är verkligen så; för trots att det alltid sårar lite så bryr jag mig egentligen inte om vad dom säger, jag älskar henne. Och dom har alltid försökt stå ivägen men det är för att dom inte vet sanningen, hur det är. Jag försöker att inte lyssna men det är svårt. 

Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0