Jag trivs nog bäst med mycket folk omkring mig..

Var ju som ni nog förstått på Ensta idag, och guud vad jag saknar det. Jag tycker egentligen inte att just själva gården är den bästa (Hahah jämför med Stäkets grymma anläggning liksom) och läget har varit rätt spänt där med ägarbyte och så, men jag har nog aldrig varit i ett stall med så mycket roligt folk! Det finns så mycket olika personer att bara stå och prata med. Tex först står man med nån medans den mockar, sen går man med nån annan när den fixar sitt vatten och efter det går man till en tredje när den fixat mat osv. Samtidigt är det så lätt att bara få vara ensam med sin häst en stund eftersom alla har sitt eget att tänka på. Sen slipper man känna sig övervakad av vuxna vartenda steg man tar, för så känns det i ALLA andra stall jag varit i. Det finns så mycket kul man kan göra med så mycket roliga kompisar som man inte kunnat göra nån annanstans! Så hade jag fått chansen hade jag DEFINITIVT velat stå på Ensta. Vare sig det gäller medryttarhäst, foderhäst eller egen häst.

Lite halvflummigt inlägg men jag känner att min närmsta framtid är rätt osäker då jag aldrig får raka svar på mina frågor. Inte av nån. Så det kanske är bäst att fundera på vad man vill ifall att det värsta skulle inträffa..


Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0