Jag ÄR inte dum, även om vissa tycks tro det!

Folk som vill kommentera saker utan att jag vet vem det är kommenterar ju såklart anonymt. Vanligaste att kommentera anonymt är personer jag känner i verkligheten. De vill kunna säga sin åsikt om mig och trycka till mig eller helt enkelt komma med ett förslag på vad jag ska skriva men det är rädda för vad jag skulle säga om jag visste vad det egentligen kände. De vill säga sitt utan konsekvenser, bara ventilera lite. Sen vill de skriva nån gullig kommentar för att "de är ju så bra kompisar". Wtf dubbel personlighet eller vad liksom? 
Varje gång ni kommenterar lämnar ni ett IPnummer efter er, vare sig ni vill eller inte! Det IPnumret kan jag sen jämföra med gamla kommentarer där personer lämnat namn, mejl, blogg osv. Stämmer det in så vet jag ju vem det är. Så ni som kommenterar anonymt, jag vet oftast vilka ni är!
 
-who's the smart one now?-
 

Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0