Finally Friday!

Så sjukt skönt! Har längtat till helgen redan sen söndagskväll haha. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll.. Skulle egentligen ha varit med Kickan men hon blev sjuk. Är ju "stallfri" idag, det suger! Menmen, ska nog kunna hitta på nåt att göra! Sitter nu på bussen hem och när jag väl är hemma kan jag ju alltid dra igång lite desperate och glo, men om jag bestämmer mig för att se ett avsnitt blir det oftast väääldigt många fler haha!


Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Marina - Ryttare

Hoppas du verkligen får en fortsatt gryymm kväll ! Kika jättegärna in på min blogg om lämna en kommentar som spår efter dig. Men bara om du vill, tror inte att du kommer ångra dig ♥

P.S Vart har du gjort din fina header ?

2012-09-14 @ 17:00:04
URL: http://meagaiin.bloggplatsen.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0