Dagen!

asså det gick hyfsat. Inte mer inte värre. Jag blev stressad och slutade rida, kämpade bara med formen vilket aldrig blir bra. Men han var väldigt dryg och ville inte lyssna, men som sagt så tar jag på mig det mesta eftersom jag inte "gjorde mitt jobb" utan lämnade för mycket åt slumpen. Men jag har trots allt lärt mig av det och jag är väldigt säker på att det blir bättre nästa gång bara jag ser till att jag slappnar av för då är det större chans att han också gör det. Men överlag en väldigt rolig dag, tävling är alltid lika kul! Sen troddejag att mitt tävlingssug skulle dämpas av att åka iväg men jag är bara mer taggad nu hahah! Men jag är sjukt trött så jag skriver mer imorn efter skolan och då letar jag rätt på kamerasladden och för över lite bilder och så. Men nu blir det nana i nybäddad säng, wehoo!
 



Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0