Chilldag idag!

Snackat med Lisa och så i skolan idag. Haha shit vad vi (inte) jobbade bra! Planerade lite med Lara om att gå på bio på studiedagen på fredag, najs! Vet dock inte vilken film vi ska se eller så, men inne i stan blir det. Efter det drar jag till fina Kickan och sover där. Åker med henne till Roo dagen efter! Så med en grym fredag framför mig ska jag nog orka mig igenom veckan!

Lara får stå för bilden haha! Sist vi va inne i stan busade vi lite på buttericks ;)


Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: my törnqvist

jag ÄLSKAR din header O.O

Svar: Taack! :D
Emma Sandström

2012-09-17 @ 21:38:01
URL: http://mytrnqvist.blogg.se/

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0