"avundsjuka är en sjukdom, så krya!"

-Nellie Berntsson

Men den här gången är det jag som lider av den. Och det är så sjukt löjligt! Det är liksom småsaker jag går runt och blir ledsen av, fast jag egentligen inte har nån anledning.. Jag är avundsjuk på min bror för att det känns som att våra föräldrar stöttar honom mer i hans sport. Jag är avundsjuk på Nea som får göra allt det jag nånsin velat med Sannie. Jag är avundsjuk på så mycket mer som jag inte ens vågar nämna här..

Men fick ett sms idag och det var väldigt jobbigt, trots att det inte borde vara det. Blir så förvirrad av alla känslor jag inte BORDE ha, men som finns där ändå..

Nä nu ska jag väl ta och käka lite medicin och bli frisk från den här jäkla avundsjukan!


Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Nea

<3

2012-09-04 @ 16:01:18
URL: http://mfkl.blogg.se
Postat av: Nea

<3

2012-09-04 @ 16:01:30
URL: http://mfkl.blogg.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0