ANMÄLD TILL KM!

Weeehooo ska tävla klubbmästerskapen i dressyr på söndag! Såklart så ska jag och Jackis vinna! Sjuukt taggad, seriöst ska  bli galet roligt. Jag har inte tävlat sen i... april! DET är också lite galet! Och innan dess kommer jag knappt ihåg när det var. Är dock lite orolig över programmet.. Skulle helst ha ridit LC:1  då jag på långa vägar inte änner mig färdig och nöjd med det programmet, men jag kan det i alla fall och vet hur jag ska tänka när jag rider det. Så söndagens stora utmaning är att kunna göra allt det fast i LB:1 istället. Anledningen till att jag måste rida LB:1 är att ridskolan har en lite halvfånig regel att det lägsta program privatryttare får rida är alltså LB:1. Men hallå? Jag har ridit hästen i två månader. Men whatever finns inte mycket att göra utom att lära sig programmet perfekt så jag kan koncentrera mig på att rida så bra som möjlligt! Pratade med morfar (min största supporter) och han sa att så länge jag gör mitt bästa kan det inte bli dåligt. 
 
Veckan kommer till stor del fokuseras på tävlingen. Mig spelar det egentligen ingen roll att det bara är en liten klubbtävling, jag älskar att vara på tävling och speciellt när det är JAG som sitter på hästryggen! Och jag har trots allt inte tävlat så mycket så jag skulle väl tro att det gör det hela ännu mer exciting ;)
 
hahah asså döör lite på dessa bilder. Våran första och sista lokal. Allt sket sig men jag var så jävla glad ändå..
Emma och Sannie :)
Emma och Sannie :)
Dagen började (06.45. dog lite) med att jag följde med emma och Sannie till stäket för att vara moraliskt stöd under deras lokaldebut. Kult!
 

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Daniela - tävlingsryttare

Hej!
Allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, lovar att du inte kommer ångra dig :)

2012-09-04 @ 22:38:12
URL: http://powerpony.blogg.se
Postat av: Evelina Blomqvist

Vilka JÄTTEsöta foton på dig och ponnyn! :)

2012-09-05 @ 16:39:04
URL: http://epicevelina.blogg.se/
Postat av: Ebba

Åh vilken fin blogg! lycka till på tävlingen! kram <3

2012-09-05 @ 22:11:35
URL: http://horsecompanyy.blogg.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0