åker med Tilde till Enköping imorn!

Hon och Tyson ska hoppa LD/LC. Vi åker rätt sent ändå, halv åtta plockar dom upp mig på Bro station. Men det ska bli mysigt! Älskar stämningen på ponnytävlingar och kan tänka mig att det blir ännu roligre sen i framtiden när jag sitter på min fina vita! Kameran åker med såklart och fina bilder ska knäppas. Sen är det massa kul folk (förutom oss då) som ska dit. Kickan, Frida, Klara, Fanny osv. 
 
Langar lite bilder på Tilde och hennes andra ponny, Revansch! 


 
 
 
Den lite halvdåliga kvaliten och det beror på att bilderna är tagna för ett par månader sen, vilket betyder gamla kameran!
 
 
 

Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0