10 snabba om Sannie

1. Hon heter egentligen inte Sannie, utan Fannie men det var nån som hörde fel i telefon eller vad det va så då började hon kallas Sannie istället haha! Men Sannie är mycket finare ;)
'
2. Hon har startat lokal LB (80 cm) hoppning innan hon kom till Klara. Och i dressyr har hon gått LB på klubbnivå med både mig och Klara och lokal LC med mig.
 
3. Hon är inte svart utan mörkbrun. Trots det kallar jag henne "min lilla svarta".
 
4. Rosa har alltid varit "hennes" färg. Jag skojar inte om jag säger att hon var täckt i rosa från topp till tå förut. Sen växte både jag  och Klara upp och tonade ner det liiite haha!  Trots det kommer hon alltid vara en rosa my little pony, för det är det som passar henne bäst!
 
5. Sannie älskar att stå framför kameran. Världens snygggaste modellhäst, seriöst!
 
6. Hon älskar att hoppa. Alltså hennes hoppglädje kan få en på hur bra humör som helst. Det räcker med att bara se henne hoppa!
 
7. Hon var ridskolehäst på Elfviks Ridskola i fyra (?) år. 
 
8. Hon är 126 i mank men vägrar att växa ynka 2 dec till.. haha!
 
9. Hon är hur stoig som helst! Hon vet verkligen hur man bitchar sig.
 
10. Samtidigt är hon världens snällaste. Hon bryr sig om en på sitt sätt. Visar kärlek på ett så fint sätt. Sådär som man tror att hästar inte kan. Men hon gör allt på sitt egna vis, och det är nog det bästa med henne! <3
 
 

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Sarah

Hej !
Du har sjukt fin häst !
Du fick en länk på min blogg, du får gärna kika in och kolla om du tycker det är OK !

2012-09-26 @ 21:10:54
URL: http://sarahshlvideo.devote.se/
Postat av: Emma

sv: åh tack tjejen!!! det värmer jättemycket att höra sånna ord! Ja det är en text som jag ofta hare i huvudet! åh tack!! massa kramar till dig!!

2012-09-26 @ 22:05:51
URL: http://emmandens.blogg.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0