10 små elefanter dundrar runt på plan

Och jag kan inte höra min musik haha. Är med brorsan på innebandymatch. Skiiittråkigt, skojar inte! Efter det blir det stallet. Fortsätta på banan sär vi slutade igår. Sitter och klurar lite på ett deepshit, det är mycket tankar just nu.. Speciellt sen jag tog jävligt illa upp över vad en person sa igår. Inga namn nämnda men seriously, man säger inte sånt. Till på köpet var det en vuxen människa, som ska veta att man inte säger saker på det där sättet!


Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Agnes

Var det en hästmänniska? Tycker synd om dig, du verkar få höra ganska mycket taskigt! D:

2012-09-30 @ 17:53:20

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0