Svar del l

Planer inom ridningen inom den närmsta framtiden? :) Tävlingsmässigt så blir det nog inte så mycket det här året. Inte jättemycket tävlingar kvar men vi ska klämma in några p&j och så men lokaldebuten får nog vänta tills vi fått lite rutin.

Ska du till Roo nästa år igen? Nej, ska nog inte ens åka på ridläger över huvudtaget faktiskt. Lite andra sommarplaner på g istället..

Hur gammal är Sannie/ Jack? Sannie är född 1998 och alltså fjorton och Jack är 17, född 1995. 

Bästa ridminne? Ojj shit vad svårt! Så sjukt många! Men kanske första gången jag red Sannie..?

Sämsta ridminne? Lätt när jag gick omkull med Pajazzo..

Har du ångrat något du gjort med hästar? Jaduu.. Det har jag säkert men inte nåt jag kommer på bara sådär ;)

Vill du jobba med hästar när du blir vuxen? Absolut! Vet inte riktigt vad bara..

Hur gammal va du när du börja rida? Började rida ponnyrundor när jag va ca 3-4 men och sen ledlektioner när jag  var ca 5 och riktiga lektioner när jag var 6.

Vad läser du för bloggar? Mina kompisars kikar jag in på då och då men dagligen läser jag Linn Olsson, Nellie B, Johanna Grant, Tyras, Darios mfl.

vill du ha iphone 5 ? Den e skitful haha! Den står inte på min önskelista men jag skulle inte tacka nej till den!

Hur lång tid tar det för dej att åka till skolan?:) Ca 45-50 min.

 

trivs du bra i skolan? Jo det gör jag väl..

vilka ämnen är du bra på? So och Engelska

Vilka är dina riktigt bra vänner om du får välja 3? Kickan, Alice och Amanda.

Hur lång är du? 1,64 

Hur mycket väger du? ca 50kg

Vem vet mest om dig? Kickan och Anna..

Vilken är en typisk Emma replik? "Men asså shiiiiit!" "jag ooorkar iiinthhee!" "Jag seriöst döööör"

Vem är din bästa vän? Kickan <3

Vad är det högsta du har hoppat med Sannie och Jack? Med Sannie typ 75 och Jack 1m.

Fem snabba favoriter (du får bara svara med ett ord) 

Klädaffär: Gina och H&M.
Färg: Rosa!
Blogg: Nellie Berntsson 
Årstid: Sommar

Och lite favorit hästmärken: 
Kavaj: Animo i hoppning och Spooks i dressyr.
Stövlar: Tretorn i hoppning och Mountain Horse Supreme i dressyr.
Ridbyxor: Whitaker!
Schabrak: Scapa Sport.
Stigbyglar: Jin och Soft Up.
Tröja: Kingsland.
Benskydd: Veredus

 

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Alexandra

Fin blogg! :)

2012-10-09 @ 16:46:47
URL: http://alexia.blo.gg

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0