Sovmorgon på hög nivå!

Börjar skolan 16:30 idag! Känns lite som studiedag.. Ända minus är att jag slutar åtta ikväll, that sucks! Anledningen är att vi har öppet hus för föräldrar och så. Mina får  dock stanna hemma! Har inte hunnit tidsinställa  nånting åt er men jag ska se om jag hinner strax. Ska redovisa engelska och jag måste bli klar med några uppgifter först bara. Kvällen ägnas självklart åt plugg (är i skolan liksom, har jag nåt val?) men får se vad jag gör efter det!
 
Kommer upp lite skojsiga saker här den närmta framtiden. Amanda ska fixa en grej och sen har jag lite kul på gång, så håll kol!
Bild från igår. Alla hästar som gick i ders små lerpölar till hagar verkade en aning understimulerade haha!
 

Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0