Random just nu..

* Jag har halsfluss och det suger. Ligger hemma om dagarna med ångest över att jag inte kan göra någonting. Plus att jag har noll blogginspo eftersom jag inte är i stallet och kommer på nytt haha!
*Jag vill åka till Stockholm Horseshow i år och har inte bokat biljetter än för att jag inte vet vem jag ska åka med. Om jag inte får något rakt svar av nån snart (känns som att folk på ett diskret sätt försöker slingra sig haha) så åker jag ta mej fan själv!'
*Jag har rätt najsiga grejer på gång här på bloggen! Dels egen domän, sen ev ny design snart, bloggtävling och lite andra saker som än så länge e hemliga!
*Jag har försökt städa mitt rum hela dan men jag blir aldrig klar. Det kommer så mycket i mellan hela tiden! 
*Jag e fett trött på att jag inte kan komma på varför statistiken ökar men kommentarerna sjunker? Är det för att ni gillar det jag skriver eller vill ni egentligen läsa nåt helt annat men skriver det inte? Är det jag skriver oitressant? Aja whatever, big likeee till er som kommenterar asså!
 

Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0