Passet igår

Han var så himla rolig att rida! Vi började med att rida ut en sväng eftersom Amanda var med och fota så ville vi ju ha lite snyggt sådär. Han kändes riktigt fram och allmänt glad sådär. Vi var nere på dressyrängen och där blev han rätt fin ett tag. Inget märkvärdigt utom att han var fram frivilligt på ett sätt han inte brukar. Skitkul!
 
 
Vi red hem och så tog Tilde in Revansch och jag red in på banan. Försökte hålla igång honom ordentligt i traven och det gick super utan allt för mycket bråk. Red lite bommar i trav och galopp och började skutta över ett räcke när Tilde kom tillbaka. Hon hjälpte till att få upp farten lite och efter det gick det primavera. Han var fram och verkligen VILLE till hindren. Höjde till typ 70 och det gick också galant. Efter det skulle Tilde höja igen och tänkte lite diskret lägga upp det på en meter utan att jag skulle se (höjdrädd är jag allt ibland) då jag är sjukt lättlurad vad gäller hinderhöjder, kan seriöst tro att en meter är 60 om det inte skulle vara för den feta 1 m markeringen på stödet. I alla fall så hoppade vi det och det gick skiitbra! Valde att inte ta om det eftersom det kändes så najs. Avsluatde i stället med en låg bana på typ 60 för att det skulle bli lätt för oss båda.
Titta duktig ponny! 1m som ingenting!
 
Är överlag jättenöjd med både ponnyn och passet! <3
 
 

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Marina

Fråga gäärna något i min frågestund, den som frågar mest får en länk framför 100 läsare ;) Kram <3

P.S Fin häst du har !!

2012-10-07 @ 12:39:45
URL: http://meagaiin.bloggplatsen.se
Postat av: Agnes<3

Vad duktiga! :D

2012-10-07 @ 15:25:26
Postat av: Nellie B

Hej Emma!
Det dör om min pojkvän?
Tack för att du inte sa till någon!

2012-10-07 @ 21:38:48

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0