På tävling med Tilde!

När ni läser det här masar jag mig upp ur sängen för att åka med Tilde och Tickan & Revansch till Hufvudsta och leka fotograf. Var ett tag sen jag fotade hoppning ute så jag har väl inte så höga förväntningar (på bilderna asså). Nä men vid halv sju plockar dom upp mig vid busshållplatsen och sen tävling hela dan. Hemma sen ska min fina vita få mysa ute i skogen. Tilde får följa med med nån annan liten hest. Btw håll koll på bloggen idag, tror det blir lite nytt kul från Amanda!
 
 
Amanda som knäppt båda dessa bilder,
såklart ska ni kika in på hennes blogg
www.rosaschabrak.blogg.se
 

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Pelin

hej! :)
Jag har en bloggtävling på min blogg i sammarbete med Caseapp.se :) Var gjärna med!
http://pelinh.blogg.se/2012/october/vinn-ett-presentkort-fran-caseappse.html
Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer.

2012-10-07 @ 08:34:31
URL: http://Pelinh.blogg.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0