Min och Jacks utveckling

"Dåbilderna" är tagna 18:e Juli och "nubilderna" idag. Haha stört vad skillnad det har blivit på några månader!
 Dressyr
 
nu
 
Vi har gått från att jag knappt kan få fram honom ochhan kunde inte gå i form ens med snodd till att gå med hyfsat bra tempo i form och jag hjälper honom bättre.
 
Hoppning
 
nu
'
 
Här har vi gått från stopp på 40 cm till att hoppa 1 m utan att tveka! 

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Towa <3

Har ni hoppat 1m nu?! Härligt! Kramar från NORRLAND! (eller "låtsas-Norrland"?)

Postat av: Marina

Hej ! Hoppas du får en fortsatt grym kväll ;) Kika gärna in på min blogg om du har tid, kram :)

2012-10-06 @ 22:39:02
URL: http://meagaiin.bloggplatsen.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0