Listan: Min utrustning

haha som ni nog har märkt älskar jag utrustningsinlägg! HOppas att det inte blir alldelles för tråkigt, då får ni säga till ;)
 
De saker jag har i stallet och när jag rider är dessa:
 
Hjälm: Är så himla nöjd med min älskade Lamicell Transformer!
 
 
Väst: En vanlig svart Jacson Safety panelväst ofc!
 
Stövlar: Mina awesome Mountain Horse Venice Young Rider som om ett par månader (japp, lagom till jul) ska bytas mot ett par MH Supreme eller Tretorns nya då mina är lite korta ;)
 
Byxor: Har alltid ridbyxor, men lite olika. De jag har (och använder) är mina röda Whitaker, svarta roping, rutiga Gekås, gråa Hööks och jeansaktiga Karlsson. Sen har jag två par till som ska säljas; jeans equiline och svarta "mocka"skodda gekås.
 
Tröja: Rider alltid med ett linne underst. Över det antingen en t-shirt eller tjocktröja, eller både och!
 
Jacka: Rider bara med jacka om det är riktigt kallt, annars har jag en vanlig "dun"väst bara.
 
Spö: Rider nästan alltid med ett vanligt dressyrspö. Bara ute som det blir allround.
Strumpor: Har striljoner par, no kidding. Av nån mysko anledning är majoriteten bruna..
 
Hahah sen har jag inte just allt detta tillsammans, men ni förstår vad jag menar!
 
 
 
 

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Angelica, Elvira, Kristina

Vet inte om svaret syntes men här är det iaf:
Va? Vilken bild? Den på Amy? För den är tagen från Roo gårds hemsida! Du kan kolla själv ;)

2012-10-06 @ 18:17:12
URL: http://stockbytjejer.blogg.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0