Jag och min smyckesgalge säger gonatt!

Har gjort en så sjukt grym sak! Ni som läser Nellie Bs blogg vet antagligen vad en smyckesgalge är, men för er som inte vet är det en galge med hål som man hänger sina smycken på så att de inte trasslar ihop sig. Nellie lottade ut en för ett tag sen men såklart vann jag inte. Istället för att deppa över det blev jag lite sådär kreativ och pysslade ihop en egen. Känner mig smart! Jag tog en vanlig plastgalge som kostar typ 2:- på Ikea och Googlade fram en bild jag visade min låtsaspappa. Han hämtade en borr och vips så hade jag en budgetvariant av en smyckesgalge! Den gör inre bara så att smyckena inte trasslar ihop sig, den är även riktigt snygg att hänga framme som dekoration!


Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: fanny & filippa - Hästblogg

Superfin blogg och jättehärlig design. Hoppas du får en fortsatt bra dag. Kika gärna in på vår och kommentera. Kram <3

2012-10-14 @ 07:32:43
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0