Hur världen ser på mig..

Det är nånting jag kan sitta och reflektera över hur länge som helst. Vem jag är, hur andra uppfattar mig, vad jag skickar för signaler osv. Vi håller på med en bilduppgift där vi ska göra en staty som speglar oss vilket är sjukt svårt när jag inte kan få grepp om vem jag är. Så sjukt läskig tanke och den finns alltid där. Jag kan verkligen inte få tag på alla små delar och sätts ihop pusslet så hur ska nån annan kunna det? Vem är jag för alla andra om jag inte är nån för mig. Jag känner mig själv på så många olika sätt, som att jag är olika personer. Därför är jag lite svår att ha och göra med skulle jag tro. Man måste kunna ta alla olika Emmor och sätta ihop till en enda för att det ska gå.

Jag är allt på samma gång. Jag är bitchig och blyg, jag är kaxig och rädd, jag är stark och svag, jag vill så mycket men vet inte vad jag vill. Jag känner mig själv på det sätt man ska, men inte mer. Om man ska lyckas med det man vill tror jag att man måste veta hur andra ser en. Det är därför jag jobbar så hårt på att få reda på hur jag är, men samtidigt tappar jag mig själv på vägen.

Inlägget ni just läst känns så naket och avklätt på nåt sätt, det är så mycket mer än jag kan erkänna för mig själv trots att jag vet att det är sant. Jag vill framstå som säker och målmedveten, men under det så är jag otroligt velig och rädd för att göra fel.


Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0