Högst på inköpslistan just nu!

1. Pannband från Charllies. Sjukt snygga pannband. Svängda, fyra rader tät bling, finns i 18 olika färger! Bäst av alt är att de bara kostar 249:-. Det jag vill ha allra mest är det guldiga. Ska önska mig ett rött och ett ljusblått i julklapp också. Färgade blingpannband lär ju vara det snyggaste ever!
PANNBAND SVÄNGT BLING BLING PÅ SVART LÄDER
2. Nya stövlar! Har några traderaauktioner i minneslistan med omnomnon stövlar. Mina åker snart ut på annons och jag räknar med att få minst en tusenlapp för dom. De pengarna plus ev ett lån från mamma och pappa kommer läggas på ett nytt par. Men de par jag helst vill ha ligger ute för endast 700:- så om 5 dagar får vi veta om jag är ägare till ett par grymt snygga stövlar! 
 
3. Nytt schabrak. Nästa auktion jag lägger ut på tradera kommer innehålla tre schabrak. De är för små för Jack så de ska jag sälja och köpa nya i rätt storlek. Är lite inne på att köpa ett lila (antagligen HV polo), ett Scapa och ett med röd detalj typ kantband eller passpoal. 
 
4. En ny dunväst. Skulle behöva införskaffa det nu när vintern är på ingång. Vill ha en svart tror jag. Den ska vara varm och figursydd och ha en luva med pälskant. 
 

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Emilia

Riktigt nice gejor! :D

2012-10-19 @ 21:52:12
URL: http://sydryttarna.blogg.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0