Exakt vad ni vill!

Känner att jag inte får så mycket respons på det jag skriver just nu.. Men om det e för att ni gillar det eller inte vet jag inte riktigt! Så vi gör så här, ni lämnar en kommentar med vad ni vill läsa om. Kan vara exakt vad som helst, ni bestämmer! Så lovar jag att jag skriver ett 100% ärligt inlägg om det!


Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Agnes

Det där inlägget " Sannie, hur hon verkligen ÄR" Du skrev för länge sen att du skulle skriva det. Men det blev nog inte av.. :)

2012-10-03 @ 07:39:46
Postat av: Brallis

Ett inlägg om Stäket:) typ hur det var där och stämningen o så:)

2012-10-03 @ 08:44:23
Postat av: Nea

Mia!

2012-10-03 @ 18:11:23
URL: http://mfkl.blogg.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0