Bloggpaus?

Känner att det inte går så bra med bloggen just nu.. Statistiken är i princip körd i botten, kommentarerna har slutat rulla in och det är bara ett fåtal varje dag, jag har ingen motivation eftersom jag inte får nån respons från er så jag vet inte om ni gillar det jag skriver eller inte, inspirationen tryter samtidigt som blogglusten försvinner. Men jag är inte borta för alltid, jag börjar om på ny kula med ny blogg nu i veckan, skulle tippa på att allt är klart till helgen. Då blir det fresh start over med ny snygg design, .se domän, wordpress istället för blogg.se, ny blogglust och förhoppningsvis massa nya läsare så statistiken börjar ticka uppåt osv. Men ni får kika in här på fredag för då finns en länk till nya bloggen! Har varit lite sugen på att blogga tillsammans med nån igen, då det faktiskt är enklare, men det lutar åt att det inte blir så då jag inte vet med vem jag skulle göra det med och sådär, Well whatever, kom tillbaka på fedag för då är jag också här igen!
 
 
/En trött liten bloggare

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Amanda

Nooo :'(
Jo att blogga med någon är ju enklare förstås..ganska skönt + att man får typ dubbla statistiken ;)

2012-10-14 @ 19:27:54
URL: http://rosaschabrak.blogg.se
Postat av: Agnes

Jag tycker att du skriver jättebra! Men kan du inte göra det lite oftare? Får typ ångest när du inte har skrivit något nytt på något tag!
Men kan du inte skriva liiite mer om Sannie? (och Jack såklart ;) ) Typ lite fakta och härstamning (om du vet förstås?) och ålder, vart dom stod förut, vad dom gjorde förut? Blev visst ganska långt... Men hoppas att du uppskatar det :D

2012-10-14 @ 21:02:37
Postat av: Amanda

Hej! Jag har också .se domän på WordPress :)

2012-10-14 @ 22:02:20
URL: http://stalliv.se
Postat av: Sara

Hej är allt bra?

Lust att hjälpa mig på bloggen och få chansen att vinna länk? :)

2012-10-18 @ 20:47:57
URL: http://mingus.blogg.se
Postat av: Malin & Ida

Vilken fin bild! :D

2012-10-19 @ 15:26:55
URL: http://idaochmalin.blogg.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0