Vad tycks om nya designen? ;)

Har aldrig gjort design förut men tack vare att jag spelade stallet.se 24/7 när jag va mindre kommer jag ihåg liiiite kodning ;) kan visa nån dag före efter bilder på designen :)

Själva headern e gjord i PhotoScape (gratisprogram) och den funkar så länge iaf ;)<3
Kan förklara bilderna också:
Första e mig och min medryttarhäst Pajazzo (ska skriva ett inlägg om honom snart). Andra e min chihuahua Devil (kommer inlägg om honom me). Tredje e jag och min skötponny Sannie (likaså ett inlägg om henne kommer). Sista bilden e på mig som rider min förra medryttarhäst Pikkan och min bästavän Kickan (www.medryttarnas.webblogg.se) på sin ponny Ragnar :D<3
/Emma<3


Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0