Sorry för deppat inlägg tidigare..

..men det va väl lite i stundens hetta, I guess. Men folk måste förstå att det här är MIN blogg, det är här jag "luftar" mina tankar och får respons på det jag gör. Men precis som alla andra är jag inte perfekt. Lång ifrån till och med.

Jag e en sån person som vill våga stå för det jag tycker. Jag säger i princip alltid vad jag tycker. Men jag har inte riktigt kommit så långt att jag ALLTID gör det smidigt. Ibland råkar man trampa nån på tårna. Jag har ca 50-100 läsare per dag (ofc ibland mer eller mindre) och det ÄR svårt att se till att INGEN, inte EN enda, av dom tar illa upp!

Jag vill att ni ska veta att jag gör fel, jag blir arg, ledsen, frustrerad ibland. Men samtidigt ska inte det gå ut över er, mina fina bloggläsare. Ni är så fantastiska ibland, verkligen lyfta en med era små gulliga kommentarer! <3

Men jag e sån att vad jag än tar mig för att göra, ska jag bli BÄST på det. Jag KOMMER en dag stå där på prispallen på OS med min guldmedalj i handen. En dag SKA jag toppa blogglistorna. Men det kommer bli tufft, motigt, svårt och jobbigt. Jag vet.

Jag har ett hav framför mig med mina mål på andra sidan, och jag står fortfarande på stranden. Men, en dag kommer jag börja simma över mitt hav ;)

Men samtidigt har jag folk jag ser upp till, folk jag VET vill mitt bästa. Och jag vet att en del av dessa människor läser det här, så ta åt er. Jag vill bli bättre och jag är sjukt tacksam för att folk orkar lägga ner sin tid på att göra mig bättre på alla sätt och ta mig närmre mina mål. STOOORT tack till er, även om jag inte alltid verkar uppskatta det så gör jag det verkligen! <33

Haha lite deepshit hära men hope u like it ;)<3
/Emma<3


Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0