Sannie <3

Lovade ju att presentera Sannie.

Sannie är ett svart litet B-ponnysto på 14 år. Hon älskar att hoppa och är sjukt duktig! Hon har tävlat lokal LB med fyra fel i grunden. Dressyr e inte riktigt hennes grej, hon tycker att det blir alldelles för enformigt. men hennes träning fokuseras väl mer på hoppning eftersom Klara tävlar hoppning ned henne. Jag har tävlat henne en lokal dressyr, slutade femma eller sexa så precis utanför placering ;) det va en LC. Min dröm harsamtid varit att få tävla henne lokalt i hoppning, men tydligen dög jag bara till att som HÖGST få tävla Km som va ynka 55cm. Ska inte klaga men det e så sjukt drygt när man har kämpat i TVÅ år för det, och ingen märker nåt...

Sannie står på ridskolan i en spilta eftersom en av ridlärarna har henne på foder åt sina döttrar, Klara (www.mfkl.blogg.se) och Fanny.

Jag har skött och ridit Sannie i mer än två år (skött henne har jag gjort i exakt två år, fyra månader och typ nån vecka ;} ) men jag rider henne inte så mycket längre då jag e lite förstor :(((

Men vi har haft våra ups and downs, jag och Sannie. Och vad som än händer e hon, och kommer alltid att vara, MIN ponny. Inte på papper kanske, men ingen kommer nånsin kunna älska den ponnyn som jag gör, och alltid kommer göra ;)
/Emma<3
(Klara på hoppbilden)

Trackback


RSS 2.0