Pajazzo <3

Ni ville ha ett inlägg om Pajazzo, so here it is ;)

Världens snällaste ponny ever, jag lovar! Har gör ALDRIG nåt dumt. Jag kan rida ut barbacka och galoppera precis hur fort jag vill, en lätt kramning i tygeln och han lyssnar. Aldrig att han sticker iväg eller gör nåt om jag säger att han inte får. Visst har han väl gjort nåt litet glädjeskutt, men det e ingenting ;)

Att hoppa e han världens ängel! Han blir aldrig för het, även om hindrena ligger på en meter. Ber jag honom att komma lugnt och hoppa snällt gör han det. Fast ibland smiter han förbi, men det har väl o göra med att nåt inte stämmer mellan oss just då.

I dressyren är han ibland en dröm att rida, men han har sina stunder och då är det verkligen ingen dans på rosor! Han stretar emot, tar inte skänkel/spö och allmänt drygar sig. Men efter en halt och några djupa andetag brukar det funka igen!

Men utan den här ponnyn skulle jag aldrig vara där jag är idag, nu får jag liksom erbjudanden av folk som VILL att jag ska bli medryttare på deras hästar. Det trodde jag aldrig! Så tack så jättemycket Felicia för att jag har fått rida din underbara mupponny ;)<3
/Emma<3


Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: fanny & Filippa-hästblogg

fin blogg!

2012-06-12 @ 10:05:49
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/
Postat av: Nadja Och Priory Bambi

Läs en blogg om en fyraårig svart D-ponny, vid namn Priorys Bambi som nästa år är tänkt kvala ungponny SM. Läs om hur man kvalar, träningar och koncept för att nå sina mål!

shiiiit vilken fin bild på hunden i headern BTW, vilken kamera har ni använd. Antar att den är redigerad också , men den är tagen i perfekta ögonblicket!

Delta även i tävlingen om ett valfritt Lamicell mirageschabrak!!

http://nadjalundbergs.blogg.se/2012/june/t-a-v-l-i-n-g.html#comment

För extra stor chans, fråga något i frågestunden!

http://nadjalundbergs.blogg.se/2012/june/det-ar-manga-fragor-om-bambi-pa-sistone.html#comment

2012-06-12 @ 16:07:31
URL: http://nadjalundbergs.blogg.se/

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0