Önskeinlägg? :)

Tänkte skriva TVÅ önskeinlägg idag! Den första som kommenterar vad den vill läsa om får det i ett inlägg. Det andra inlägget väljer jag bland era kommentarer vad jag tycker verkar roligast att skriva. Om det är fler som har kommit på kul saker kanske jag tar dom nån annan dag ;)
 
Det kan vara ALLT mellan himmel och gjord, min familj, gamla medryttarhästar,  hur jag började sköta Sannie, åsiktsinlägg, outfits, min drömhäst, frågestund och allt vad ni nu kan komma på. så 
skynda dig så att du blir först! 
 

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Anonym

Vill du ha en egen häst? Tror du att du kommer få det i framtiden? Hur ska den vara? Beskriv allt! och hur stallet ska vara osv osv. ! :D

2012-06-21 @ 10:13:48
Postat av: amelia

bildbomb asså minst 15 bilder. :)

2012-06-21 @ 10:14:37
Postat av: Lisa

Berätta mer om pikkan :) han verkade jublet underbar :)

2012-06-21 @ 11:22:41

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0