Om mig :)

Jaa.. Jag e en glad hästtjej på 13 år. Jag rider just nu ca 2-4 ggr i veckan. Mest på min medryttarhäst Pajazzo. Jag har ridit på ridskola typ forever men slutade nu i våras. Då skaffade jag en till medryttarhäst (dem vita i headern) men lite krångel med fodervärden gjorde att jag slutade..

När jag inte e hos Pajazzo försöker jag hinna åka till min sköthäst Sannie. Hon står på ridskolan.

Har precis börjat med körning också, skitkul! Love it! <3 Verkligen nåt jag vill fortsätta med.

Tränar agility med min vovve också. Vi e inte jättebra men vi ska väl försöka träna lite extra nu i sommar ;)

Undrar ni nåt e det bara o kommentera!
/Emma<3


Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Anonym

Ska du börja på ridskolan igen nu eller leta ny häst?

2012-06-07 @ 16:37:27

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0