Lägga ner bloggen..?

Haha allt jag skriver vänds emot mig känns det som.. Vet inte hur jag ska göra.. OM jag lägger ner bloggen finns jag på BDB/Dayviews och där heter jag EmmaSannie (precis som här och på Instagram). Men samtidigt vill DU inte läsa det jag skriver är det ingen som tvingar dig, promise! Aja, vad säger ni? Ni får gärna läsa gamla inlägg och säga om NI ser nåt taskigt i dom..?
/Emma<3


Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Amanda

Du var inte skrivit något taskigt. Om folk tycker det så är det antagligen för att de skäms över att ha gjort något fel. Du har all rätt att skriva vad du tycker!<3

2012-06-12 @ 20:45:48
URL: http://canonislife.blogg,se
Postat av: Isabelle

Neee

2012-06-15 @ 15:56:48

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0