Jack :)

Provridningen gick jättebra! Mysigt stall och trevligt folk, känner redan dom flesta lite grann ;) Vi började med dressyr på banan. Han va rätt seg men nr jag fick sporrar tog han skänkeln bättre. Han var ju verkligen  inte en sån häst man bara sitter upp på och har lagom skänkel/hand så går han på tygeln. Man måste RIDA också!

Fick ta några låga skutt på ca 50cm också för att känna på han i hoppningen. Dom gånger vi fick liite fart iaf hhoppade han ganska bra, men när jag inte va tillräckligt på med skänkeln ville han inte!

Red ut en sväng med Tilde när vi klara på banan. Då  vart det andra bullar! Han ville fram och var riktigt rolig! Trots att vi bara skrittade och travade var det fett nice! :D 

Ända minus är att det är en bit att ta sig ut såatteh.. Men mamma och pappa pratar om det så vi får väl se! Jag tycker iaf att det va skitkul! Efter tre väldigt framåt medryttarhästar är det här precis vad som behövs ;)

Nya kameran satte jag i händerna på pappa:







/Emma <3

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Moa

Emma jag har en liten fråga till dig.
Varför rider du så bra? Kan du lära mig hur man rider så?

2012-06-20 @ 07:46:40
Postat av: Moa

Hej Emma! Jag vill bara fråga!
Är Jack tjock?

2012-06-20 @ 11:53:41

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0