Jack <3

Sorry för dålig bloggning, men har fixat designen.. Det gick väl sådär, men det blir bra snart ;)
 
Iaf igår red jag ut med Tilde/Herkules. Det va myys! Vi red vilse haha.. Nä men Jack va pigg och det va kul. Vi red ner i Djupdal, det såg ut som en Tarzan-film typ ;) 
 
Idag blev det markarbete. Jack va seeeg.. Asså han får ju lite fart ibland, och då e han jätterolig men sen tar farten slut.. men vi jobbar på det ;) Vi red klockan, L:et (Ellett, haha fint uttal..) och fyra travbommar (upphöjda på ena sidan). Klockan gick sådär, vi fick fel avstånd dom flesta gånger och bjudningen var inte den bästa hela tiden. Men sen galopperade jag bakom Tilde några varv, då taggade han till och vi fick två varv på klockan som kändes helt okej, men inte var det snyggt ;)L:et va lite klurigt, men det gick hyffsat, några avbrott men i övrigt bra! Travbommarna gick skit i början men sen efter att han taggat till liiite blev det bra!
bild.JPG
Vi vet att vi e vackra ;)<3
 
Åkte till Hööks sen med morfar, det va najs! Köpte det här: 
Produktbild
Tack morfis! <3

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Lina Jonsson

Jätte fin blogg! :)

2012-06-25 @ 20:04:11
URL: http://ryttareochhast.blogg.se
Postat av: johanna

hej! Vad tycker du om de lite udda pikéerna från JW. Hiss eller diss?( Kolla vårat inlägg för att se bilder) . Tacksam för svar om din åsikt! Kram Johanna på www.teamryttare.blogg.se

2012-06-25 @ 20:40:05
URL: http://teamryttare.blogg.se
Postat av: Melissa

Hej , söt blogg följa min ? :) Följ mig via bloglovin och jag följer dig tillbaks! (Kommentera när du följer mig) Har du inte bloglovin? Då skulle det vart awesome om du kunde följa min blogg ändå för att du gillar den !
Just nu på bloggen: (Rösta om jag ska bli brownie elr ej,massa inlägg & videoinlägg,) www.createdbymelissa.blogg.se heter bloggen , hoppas du stannar! En kommentar hade oxå suttit fint !
Ha en bra dag !

2012-06-26 @ 14:27:52
URL: http://createdbymelissa.blogg.se
Postat av: Clara - TopElite

Hoppas du får en fortsatt grym dag!

2012-06-26 @ 16:54:37
URL: http://topelite.blogg.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0