Dagen :)

har varit fett dålig update på sistone, men jag har inte kunnat logga in i blogg-appen. Nu blir det ingen livebloggning på ett tag, utan fram till dess att appen funkar får det bli så att jag har ca 3-5 tidsinställda under dan och när jag kommer hem sen på kvällen skriver jag vad som hänt och vad som händer imorn. Vet att det bästa e om man live-bloggar emellan men det e fett svårt! Har ni speciella önskemål vad ni vill läsa idag/imorn? Annars kör jag bara lite random shiiit!

Idag blire ut till Lilla Ekeby och bästa prinsessan! Tror att Klara och jag ska bada henne.. Haha vi får väl se vad Sannie tycker om det ;) Aja, ska skriva några tidsinställda men här e iaf Rubrikerna/vad inläggen kommer handla om:
Pajazzo: Bildeeer från sista dan och en kortkort text kanske.
Lilla Ekeby: några bilder på lite hästar på Lilla Ekeby.
Provridningen: Hur det gick när jag va och provred Jack!
Nåt deepshit: Blir en överraskning!
Säger inte vilken tid dom ställs på, håll utkik! Och gör mig glad när jag kommer hem med massa kommentarer! <3

ska se om jag kan fixa bloggen till bloglovin, så ni kan skaffa så ni har det redan nu. Bara gå in på www.bloglovin.com och registrera eran mejladress, sen kan ni följa massa bloggar utan att missa ett enda inlägg!

/Emma <3

Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0