Snart skola..

Blir sjukligt deprimerad känns det som. Inte för att jag är skoltrött utan för att jag kommer behöva planera så himla noga. Hur jag ska ta mig till/från stallet, vilka dagar, vilken tid oooooosv. Har inga läxor på min skola (thank god for that) men ska man ha bra betyg måste man ta hem och jobba. Går i skolan från 8:15 till 14:00 (lyx, jag vet!) och under dem timmarna planerar man sin tid i princip hur man vill. Man jobbar med det man behöver beroende på hur ens mål ser ut och väljer själv vilka kp man vill gå på. Kp står för Kommunikations Pass och är som en lektion fast en halvtimme långt. Vanligtvis har man 1 Kp om dan och resten av tiden jobbar man hur man vill. Detta låter säkert sjukt chill, men det krävs sjukt ansvar och själdiciplin. 
 
Aja ska njuta av de två sista dagarna innan  jag börjar på fredag..... 
 

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Tova & Lina - Ponnysmurfarnas ♥

Just nu pågår en tävling på vår blogg om ett egendesignat iPhone skal från Iphonebutiken.se. Du får själv välja om du vill ha något särskilt mönster du gillar eller kanske en bild som betyder något för dig - det är helt upp till dig!

 För att vara med i tävlingen är det endast tre enkla steg som ska följas och varför inte ta några minuter till att anmäla sig och ha chans att vinna detta? Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/august/vinn-ett-egendesignat-iphone-skal.html#comment

-
Kram! //Ponnysmurfarna - Tova & Lina

2012-08-20 @ 15:19:34
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0