Mina tidigare år på Roo :)

2009
 
Jag och min bästis Anna bestämde oss för att åka på ridläger för första gången. Vi bodde tilsammans med två tjejer som var två år yngre än oss. Men det gick bra! Jag fick en jättefin c-ponny, Bonito. Egentligen var han nog lite för svår för mig, men det gick bra. Eller han stack med mig några gånger och jag vågade bara hoppa typ 3ocm haha. Men vi va väldigt nöjda med den veckan!
Jag och Bonito. 
Bonito
Bonito
 
2010

Då åkte Jag och Anna igen. Det här året fick vi mer roliga kompisar och så. Hade en jäääättefin ponny, Via Veneto. Kommmer speciellt ihåg hoppningen. Ingen hade sagt  till miig att han brukade vägra så vi hoppade glatt banan haha!
Bild på Veneto
Via Veneto
Bild på lite folk. Mobba inteee, två år sen!
 
2011
 
Bästa året hitills! Massa folk var samma från året innan så det va kul! Fick världens gulligaste c-ponny, Casio. Grymt rolig ponny. En Sannie i större format!  Kommer ihåg när vi red barbacka och ingen hade sagt att han brukade flippa i galoppen.. Haha hästen bockade som jag vet inte vad!
 
Lite bilder på mig och Casio
 
 
Och lite folk från lägret
 
yeees fuuul!
 
 
 

Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0